A găsi o agenţie ce oferă servicii de SEO la cel mai înalt nivel de calitate şi profesionalism nu este chiar cel mai uşor lucru. Într-o societate în care asemenea servicii sunt oferite cu nonşalanţă nu numai de către agenţii, ci şi de către freelanceri care au sau nu experienţă în domeniu dar considera că nu poate fi dificil de redactat un articol SEO şi că vor obţine mulţi bani de pe urmă clienţilor. De aceea, reprezentanţilor companiilor care ştiu cât de importante sunt serviciile SEO le revine sarcină extrem de importantă de a găsi cea mai bună agenţie care să le satisfacă din toate punctele de vedere cerințele şi exigențele,
Ce greşeli să eviţi atunci când alegi o agenţie SEO?
Înainte de a pune în evidenţă modul corect de a alege o agenţie care oferă servicii SEO, este important să se evidențieze şi greşelile pe care le pot face clienţi în acest sens. Pentru a evita acest tip de erori care pot prejudicia afacerea, specialiştii recomandă ca în încercarea de a găsi cea mai bună agenţie SEO să se evite:
- contactarea agenţiei SEO care oferă cele mai ieftine servicii. Reprezentanţii companiilor trebuie să ştie că nu neapărat ieftin şi mult înseamnă ieftin şi bun, de aceea trebuie să îşi seteze un buget şi să găsească o agenţie SEO care se încadrează în buget. Pentru că în piaţa există agenţii ce oferă servicii SEO pentru câteva sute de lei pe lună, acest lucru nu înseamnă că şi livrează ceea ce promit sau că folosesc cele mai bune abordări în domeniu. De aceea, preţurile stabilite de agenţiile SEO pentru serviciile şi produsele livrate sunt importante;
- alegerea unei agenţii SEO fantomă sau la început de drum despre care nu multă lume a auzit. Indiferent cât de mult ar încerca să sprijine micile companii aflate la început de drum, reprezentanţii afacerilor trebuie să aibă grijă la colaborarea pe care o acceptă, pentru că este posibil că obiectivele campaniei să nu fie întrunite.
Cum alegi cea mai bună agenţie ce livrează servicii de SEO?
Pentru a alege cea mai bună agenţie care livrează servicii de SEO, este foarte important ca potenţialii clienţi să ţină cont de următoarele lucruri:
- calitatea şi cantitatea livrabilelor lunare, adică a articolelor SEO spre exemplu;
- numărul de articole de tip content marketing, de creare de conţinut pe topicuri informaționale;
- numărul de cuvinte cheie şi modul în care sunt administrate, optimizate şi monitorizate;
- experiența angajaţilor agenţiei;
- extra opţiunile oferite de o agenţie SEO pe lângă livrabilele măsurabile;
- micro şi macro indicatorii de performanţă urmăriţi;
- succesul proiectelor SEO deja efectuate şi cifre clare care să arate acest succes, precum şi un portofoliu de clienţi mulţumiţi;
- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ai agenţiei SEO;
- numărul de membrii ai echipei şi experienţa lor;
- frecvența întâlnirilor între clienţi şi reprezentanţii agenţiei.