E trist cand un salariat uraste locul sau de munca! A ajuns in aceasta situatie, fiindca managerul il persecuta, il umileste in fata tuturor, salariatii se suspecteaza unii pe altii si in fiecare zi se produc certuri.
Nimeni nu poate fi multumit in aceasta atmosfera de cosmar.
Se lucreaza in sila, fara entuziasm, calitatea produselor lasa de dorit si unitatea abia se mentine pe linia de plutire. Daca se va continua in ritmul acesta, peste cativa ani, multi angajati se vor imbolnavi.
Nimeni nu este interesat daca becul din toaleta a ramas aprins toata noaptea sau daca robinetul nu a fost bine strans si se face risipa de apa. Daca o angajata de la birouri scapa un pix cu care inca mai poate sa scrie, refuza sa se aplece si sa il ia, fiindca este incredintata ca are firma bani si pentru alte instrumente de scris. Se risipesc de toate, se printeaza materiale care nu sunt de folos firmei si fiecare cauta sa profite cat mai mult
In mod cert ca vizitatorii din afara ar fi siguri ca firma aceea nu poseda certificare iso 9001 care reprezinta standardul international ce specifica conditiile pentru un sistem de management al calitatii.
Poate ca este greu pentru un manager sa gaseasca stilul potrivit de conducere: stilul permisiv se dovedeste slab fiindca fiecare face ce doreste, stilul sever il indeparteaza de oameni.
Managerii aflati in aceasta dilema vor primi ajutor din partea specialistilor firmei Certificareiso.ro si vor sti exact ce modificari ale conduitei lor vor determina schimbarea mentalitatii angajatilor.
Managementul calitatii are capacitatea de a transfera responsabilitati tuturor angajatilor si de a face fiecare salariat sa se simta important.
Managerul care doreste din toata inima sa implementeze cultura calitatii in unitatea pe care o conduce cere oferta pentru certificarea iso 9001.
Cu cat cererea este trimisa mai repede prin formularul de comanda, cu atat sunt sanse mai mari ca documentele atat de dorite in tara si in afara ei sa coste cu 50% mai putin.
Toate certificarile iso sunt minunate si aduc beneficii si posesorilor, dar si clientilor si partenerilor de afaceri ai acestora.
Un manager care gaseste cheia catre aprecierea salariatilor sai va conduce firma catre succes, iar produsele si serviciile vor deveni de calitate premium.
Inainte de obtinerea certificarii, managerul are indatorirea sa responsabilizeze toti angajatii si sa depisteze sectorul problematic.
Acolo va interveni serios pentru eliminarea disfunctiilor.
Calitatea se concretizeaza si in economii si grija fata de bunurile companiei, firmei sau institutiei. Angajatii inteleg ca risipa afecteaza intreg personalul, iar la scara extinsa toate umanitatea.
Este pacat sa se piarda un strop de apa potabila, din moment ce exista tari ale lumii in care apa este adusa de la zeci de kilometri sau de la sute de kilometri! Africanul nu are apa suficienta si ar da orice sa traiasca intr-o tara in care apa, bogatia planetara gratuita, sa fie la discretie.
Certificarea iso 9001 contine standardele internationale ale calitatii, fiind recunoscuta in peste 100 de tari.
Existenta acestei dovezi lucreaza eficient la psihicul consumatorului, determinandu-l sa cumpere cat mai multe produse recunoscute pentru calitatea lor si sa solicite cat mai multe servicii.
Calitatea este unica in lume, de aceea era nevoie de un set de standarde care sa o uniformizeze. Clientii trebuie sa aiba aceleasi asteptari si in Romania si in Anglia, in Franta, in Germania sau in Japonia.
Prezenta certificatului iso 9001 demonstreaza faptul ca posesorul sau este capabil sa ofere produse si servicii de calitate la fel ca firmele si societatile din afara.
Etapele care sunt parcurse inaintea eliberarii certificarii au rolul de a elimina pe rand toate disfunctiile, fiindca indicatiile acestui standard international al calitatii sunt clare.
Posesorii certificarii vor completa indicatiile care au ca scop cresterea calitatii cu propriile indicatii si solutii.
Oricat de prospera ar fi activitatea unei firme, ea nu va fi apreciata, daca unitatea respectiva se dovedeste cel mai inrait agent poluant din zona.
Certificat iso 14 001 demonstreaza tuturor ca posesorul sau isi da toata silinta sa reduca poluarea si ca investeste in echipamente menite sa purifice aerul si panza freatica. Un agent economic atent nu depoziteaza la voia intamplarii produse toxice, ci pune la punct locuri special amenajate.
CERTIFICAREA ISO 22000 este documentul prin care se demonstreaza securitatea produselor alimentare si ar trebui sa se gaseasca si la firme si la magazinele alimentare, prin cafenele, cofetarii si restaurante.
Oamenii au nevoie sa fie siguri ca alimentele pe care le cumpara si le dau copiilor sunt proaspete, nu contin E-uri, iar prepararea s-a desfasurat igienic.
Furnizorii de alimente trebuie sa ceara oferta pentru aceasta certificare rapid. Mai este o saptamana in care reducerile de 50% la toate certificarile sunt valabile.
Certificarile iso atrag clientii nehotarati si circumspecti si ii mentin pe cei care s-au convins deja de calitatea produselor si a serviciilor.
Mecanismul este cat se poate de simplu si poate fi verificat.
Oamenii au nevoie de dovezi, de garantii acum cand pandemia bulverseaza intreaga lume.
Certificare iso care urmareste atingerea standardelor internationale ale calitatii reprezinta garantia ca s-a lucrat ca la carte si cumparatorii nu sunt expusi sub nicio forma riscului imbolnavirii.
Succesul in afaceri nu se obtine greu, daca intreprinzatorii sunt capabili sa prezinte certificarile iso drept giranti ai calitatii.
In fiecare întreprindere care produce alimente si in fiecare unitate care le distribuie ar trebui sa existe o echipa care sa verifice calitatea alimentelor.
Acum, obtinerea acestor documente se realizeaza usor si toata lumea este multumita pe deplin. Certificarile inseamna progres, calitate premium, preturi oneste si consumatori fericiti.