despre noi

Avem un mic secret: alegerea produsului promoțional potrivit pentru următorul dvs. eveniment

avem un mic secret: alegerea produsului promoțional potrivit pentru următorul dvs. eveniment

Oamenii organizeaza evenimente prin care isi promoveaza afacerea sau produsele pe care le vand. Deschiderea unei cafenele intr-un oras mare nu va avea impactul dorit, daca evenimentul nu este sustinut de o campanie publicitara.

Cate forme de a-si castiga existenta nu descopera omul modern?

Ateliere de reconditionat mobilierul vechi si valoros, spatii de inchiriere pentru pastrarea lucrurilor dintr-o casa, servicii de curatenie pentru apartamente, case, vile, hoteluri si birouri sunt afaceri din care se poate castiga bine.

Cum se poate face publicitate eficienta intr-un oras mic sau mare?

Avem un mic secret: alegerea produsului promotional potrivit pentru urmatorul dvs. eveniment de pe site-ul Malkprint.

Ce materiale publicitare de calitate premium se pot comanda si port promova o afacere sau un eveniment cultural-astistic?

  1. Cani personalizate care pot fi daruite celor care participa la eveniment sau din care se serveste suc sau cafea la lansarea unei cafenele, a unui restaurant sau ceainarii. O cana cu numele firmei si cu desene semnificative atrage clientii. Produsele promotionale daruite la lansare castiga bunavointa celor care le primesc. Mecanismul functioneaza in acest mod: cand un prieten bun daruieste un lucru valoros, persoana care primeste cadoul va simti nevoia sa se revanseze. Daca la deschidere, oamenii au fost serviti cu produse foarte bune gratuit si le daruiesc si cani personalizate, la cateva zile dupa eveniment, lumea care a participat la inaugurare va veni si a doua zi si a treia zi.
  2. Panouri publicitare persuasive, amplasate in locuri vizibile. Astfel de panouri pot fi puse si in fata localului.
  3. Tricouri, sepci, sorturi, salopete si genti inscriptionate care pot fi purtate de catre personal sau oferite in dar primilor clienti care plaseaza o comanda de o anumita suma. Oamenii sunt atrasi de astfel de strategii.
  4. Autocolant atractiv care poate fi lipit in vitrine sau pe peretii exteriori ai unitatii respective. Este posibil ca un bunic sa aiba nevoie de un medicament si pana la prima farmacie sa aiba de mers pe jos 2-3 kilometri, fiindca aceasta este situata intre statii. Poate ca intre timp s-a deschis o farmacie noua la 300 de metri distanta de casa lui, dar daca nu este semnalizata si batranul nu aude nimic despre ea, va trece pe langa noua farmacie si va parcurge in zadar un drum asa de lung. Daca in exterior ar fi plasat insa un afis si pe peretele exterior al cladirii un autocolant, plus semnul specific al farmaciei, el va cumpara de la cea mai apropiata unitate.
  5. Tablouri din canvas pentru cafenea sau restaurant. La vederea unei cesti pline de cafea din care ies aburi sau are un caimac de cateva degete pe un afis, cu siguranta ca privitorilor li se va face pofta sa bea o cafea in acel local. Este suficient ca omul sa intre in acel loc, fiindca nu isi va comanda numai cafea, daca are bani. Langa bautura parfumata va comanda si niste prajituri si o sticla de suc sau de apa plata.
  6. Fluturasi publicitari care pot fi impartiti in locurile in care este aglomeratie: la metrou, la intrarea in mall-uri.

Si o actiune de voluntariat poate fi promovata cu produse promotionale. Se organizeaza o actiune de impadurire? Pot fi personalizate 10 tricouri cu desene tematice, cu un mesaj legat de responsabilitatea oamenilor fata de mediu si cu locul ocupat in competitie. In acest mod, participantii isi vor da silinta sa planteze cat mai multi puieti sau sa umple cat mai multi saci menajeri cu gunoaie, sa castige obiectele promotionale puse in joc.

Pe site-ul firmei se pot comanda insa si produse care sa fie daruite celor dragi la aniversare sau cu ocazia diferitelor sarbatori.

10 cani personalizate comandate inseamna 10 oameni care vor fi fericiti sa aiba o cana care ii reprezinta si din care vor bea numai si numai ei.

Se poate comanda personalizare tricouri pentru elevii unei clase sau pentru o echipa sportiva. Tesaturile sunt din bumbac de cea mai buna calitate, iar imprimeul prin transfer termic rezista cat rezista tesatura.

Portofoliul ii convinge pe cei care au nevoie de publicitate sa aleaga firma prezentata mai sus. Marile librarii pot apela la Markprint la inceperea scolii sa atraga atentia parintilor sa cumpere caiete si carti pentru copiii lor.

Galele de premiere pot reprezenta un prilej de prezentare a sponsorului, a produselor sale si a domeniului de activitate, prin plasarea autocolantului pe masina se asigura o forma de publicitate mobila.

La rublica numita contact, persoanele interesate gasesc doua numere de telefon, o adresa de e-mail si mai ales un formular online prin care se solicita anumite produse promotionale.

Este suficient sa trimita cineva cererea si sa isi completeze datele de contact si in cel mai scurt timp va fi contactat pentru a se pune la punct colaborarea.

Markprint realizeaza produse care vand, care recomanda, care conving si care cresc cifrele de afaceri in cel mai scurt timp.

Publicitatea la televizor costa scump, campaniile online la fel, dar realizarea unui afis, a unui autocolant sau panou publicitar nu costa la fel de mult si in plus, durata lor de viata este mare daca sunt amplasate corespunzator.

Afacerile promovate au de zeci de ori mai mult succes decat cele care ignora acest aspect.

Oamenii trebuie sa vada deschiderea unei noi farmacii, a unui supermarket sau a unui restaurant, altfel se vor duce la cel situat mai departe de casele lor din obisnuinta si din nestiinta.

Markprint este solutia ideala ca afacerea sa prospere si evenimentul sa se desfasoare cu succes.

Succes Grup

Succes Grup este o companie specializata in activitati de presa si PR, software, marketing, consultanta si nu numai!Echipa este formata din specialisti din domeniu, aflati intr-o continua dezvoltare profesionala pentru a avea maxim de performanta.O singura companie - multe servicii de business oferite!https://succes-grup.ro/

View all posts by Succes Grup →