În cazul în care deții un business cu adresabilitate pe Internet, o agenție SEO de top poate deveni partenerul tău pentru a obține poziția numărul 1 în Google, privind cea mai importantă expresie pe care afacerea ta o targetează.
Spre exemplu, dacă deții un magazin online de haine pentru femei, apelând la serviciile oferite de o agenție SEO, poți ranka în Google pe cea mai înaltă poziție cu expresia „haine damă”. Cu alte cuvinte, în momentul în care un internaut, potențial client, va iniția o căutare pe Google folosind acest cuvânt cheie, precum și altele similare, giganticul motor va returna brandul tău pe prima poziție a paginilor sale cu rezultate (SERPs).
Altfel spus, vei primi un vot de încredere din partea lui Google, care va sugera utilizatorului de Internet că site-ul tău reprezintă cea mai bună alegere pentru o sesiune de shopping de haine destinate femeilor. Acest lucru se traduce, implicit, prin creșterea șanselor în ceea ce privește majorarea ratei de conversie (a încasărilor, deci și a profitului obținut).
Vizibilitatea pe care Google ți-o oferă, în cazul în care beneficiezi de serviciile de optimizare a site-ului pentru motoarele de căutare, servicii ce sunt reprezentative pentru o agenție SEO, te va ajuta să crești atât ca brand (prin obținerea de brand awareness), cât și ca business (prin obținerea unei poziții de top în cadrul SERPs). Cu cât te vei poziționa mai sus, cu atât vei avea mai multe șanse la un număr rentabil de conversii (n.r. transformarea potențialilor clienți în clienți efectivi).
Așadar, în cele ce urmează, vom sintetiza câteva dintre cele mai importante motive… cheie pentru care să apelezi la o agentie SEO privind promovarea brandului tău în mediul virtual, care poate reprezenta o piață deosebit de avantajoasă:
- Creșterea traficului organic
Traficul organic este principala țintă pentru Search Engine Optimization. Spre deosebire de traficul plătit (campanii de tip PPC – Pay Per Click), cel organic te ajută să te poziționezi în topul SERPs și să devii relevant pe termen lung.
- Conceperea de conținut unic și relevant
Copywriterii specializați, care se regăsesc într-o agenție SEO, știu să creeze conținut adecvat inclusiv din punctul de vedere al proximității zonale. Astfel, website-ul tău va avea mai multe șanse de a fi accesat de către utilizatori imediat interesați de oferta ta. De exemplu: promovarea unei clinici medicale din București poate atrage pacienți care caută o astfel de clinică exclusiv în Capitală.
- Creșterea ratei de conversie
Odată cu creșterea numărului de accesări, șansa ta de a obține conversii (transformarea potențialilor clienți în cumpărători) va crește și ea vertiginos, în timp. Sporirea ratei de conversie se calculează prin numărul tranzacțiilor electronice, efectuate pe site-ul tău; adică, prin achiziționarea de produse și servicii aferente ofertei comerciale promovate online.
- Optimizarea tehnică a site-ului + Web Design
O agenție SEO profesionistă te va ajuta să previi și să eviți problemele de ordin tehnic, mai puțin vizibile, pe care le-ar putea întâmpina o pagină web fără ca tu să-ți dai seama de eventualele inconveniente. Pentru utilizator, este important atât aspectul, cât și funcționalitatea site-ului.
- Consultanță în afaceri
O astfel de agenție își poate adapta pachetul de servicii la specificul business-ului tău și la bugetul de care dispui. În plus, aceasta va studia piața și competiția, oferindu-ți o perspectivă SEO fezabilă / realistă.
- Servicii integrate
Deosebit de notabil, o agenție de top poate acoperi servicii integrate, incluzând diverse tehnici și activități de marketing online conexe – cum ar fi și campaniile PPC sau cele Social Media – la cel mai bun raport calitate-preț.