Merita sau nu sa faci un curs de copywriting?

 

Pentru foarte multe persoane, un curs de copywriting poate reprezenta un inceput bun in aceasta cariera deoarece nu mai trebuie sa caute nimic pe internet si pot astfel, sa isi constituie o baza destul de solida pe baza carora sa isi construiasca experienta.

Totusi, nu orice curs de copywriting poate sa fie potrivit deoarece in ultimul timp au aparut foarte multi traineri care tin astfel de cursuri dar in realitate nu iti ofera mai mult decat poti sa gasesti pe internet pe cont propriu. Exista acesti vanzatori de iluzii care nu te vor invata foarte multe ci doar iti vor promite succesul. Prin aceasta afirmatie nu dorim sa generalizam deoarece exista si exceptii. Poti intalni traineri minunati care sa impartaseasca cu tine experienta lor, avantajele si dezavantajele pe care le presupune un astfel de curs si vei putea sti daca ti se potriveste sau un astfel de domeniu.

 

Care sunt cursurile de care trebuie sa te feresti atunci cand vrei sa devii copywriter?

 

Inainte de a raspunde la intrebarea daca merita sau nu sa faci un curs de copywriting, este esential sa vorbim putin despre ofertele inselatoare care se gasesc pe piata. Este important sa intelegi cum poti sa recunosti astfel de oferte pentru a putea alege un curs de copywriting potrivit pentru tine si sa inveti ceva valoros pentru tine.

Nu dorim sa spunem ca suntem singurii buni din domeniu si sa denigram alte programe de training. Doar dorim sa sanctionam anumite tipuri de comportamente care nu sunt benefice pentru nimeni.

Asadar, iata cum poti recunoaste cursurile care creeaza conceptii gresite in mintea oamenilor si ii atrag ca un magnet. La finalul unor astfel de cursuri, contul este mai gol iar informatiile primite nu sunt intotdeauna cunostinte pe care sa te poti baza pentru a putea sa te lansezi in munca de copywriter. Iata de ce:

1.             Folosesc tactici de tipul reclamelor de la teleshopping

Cu siguranta ai vazut acele tipuri de reclame la cursuri in care ti se spune ca pentru o anumita perioada de timp poti beneficia de o reducere substantiala. Defapt, la mijloc se afla o tactica de copywriting in care se apeleaza la teama clientului de a nu rata oferta. Nu ai cum sa inveti ceva util de la oameni care pun mai mult accent sa te atraga sa cumperi cursul.

  1. Apeleaza la lipsa lor de experienta pentru a te atrage

Nu ai cum sa inveti de la niste oameni care considera ca impreuna puteti sa faceti pasul catre succes. Recunosti o astfel de oferta cu usurinta deoarece vei putea gasi multe greseli gramaticale in anunturile pe care le publica pe retelele de socializare. Nu ai cum sa inveti copywriting de la traineri care nu cunosc nici macar cele mai elementare reguli gramaticale.

3.              Iti promit ca vei face vanzari spectaculoase dupa finalizarea cursului

Nimeni nu poate sa iti garanteze daca vei avea succes ca si copywriter sau ca vei avea vanzari spectaculoase sau ca te vei imbogati peste noapte. Sigur, un curs te poate ajuta sa dobandesti notiunile necesare dar cu siguranta nu te va ajuta sa devii un adevarat expert dupa doar cateva module. Aceste tipuri de anunturi iti promit doar ca poti sa monetizezi blog-ul in scurt timp si vei ajunge sa castigi foarte multi bani fara nici un efort. Un curs de copywriting bun nu vinde iluzii ci te invata si te pregateste pentru noul drum pe care urmeaza sa il parcurgi.

 

Asadar, cum distingi un curs de copywriting bun?

 

Atunci cand alegi un curs de copywriting trebuie sa fii sigur ca persoana care tine cursul stie mai multe decat tine si poate aduce un plus de valoare prin ceea ce preda. Este vorba despre exemple din experienta sa, studii de caz pe care nu le gasesti altundeva, aduce invitati speciali precum speakeri din strainatate, colaboreaza cu specialisti in domeniu care au urmat universitati prestigioase. Un astfel de curs merita platit cu varf si indesat si merita.

Un curs  de copywriting bun nu iti ofera informatii generaliste pe care le poti gasi gratuit pe internet. Aduce in atentia cursantilor lucruri noi, te invata tehnici si nu se rezuma totul la teorie ci si la exemple practice. Atunci cand platesti pentru un curs ai nevoie sa iti fie prezentate informatii pe care nu le gasesti in alte locuri. De asemenea, un trainer bun iti va recomanda carti si resurse suplimentare care sa te ajute sa cunosti cat mai multe despre domeniul pe care vrei sa il practici. Un trainer nu va incerca sa iti vanda la suprapret ebook-uri cu informatii copiate de pe internet si rescrise intr-o forma mai atractiva. Un trainer care tine cu adevarat la cursantii sai ofera suportul necesar pentru ca acestia sa se dezvolte in noua cariera pe care o urmeaza.

Merita sa faci un curs de copywriting mai ales daca esti genul de persoana care invata cel mai bine atunci cand este sub supravegherea unui trainer profesionist, doresti sa te reprofilezi sau daca ai o afacere si doresti sa inveti bazele acestui domeniu.

Acum, daca merita sau nu sa faci un curs de copywriting este strict decizia ta. Dar, daca ai decis ca este exact ceea ce ai nevoie in acest punct al vietii tale, atunci trebuie sa tii cont sa eviti acele cursuri care sunt axate doar pe vanzari si nu sa iti aduca un plus de valoare.

 

 

Succes Grup

Succes Grup este o companie specializata in activitati de presa si PR, software, marketing, consultanta si nu numai!Echipa este formata din specialisti din domeniu, aflati intr-o continua dezvoltare profesionala pentru a avea maxim de performanta.O singura companie - multe servicii de business oferite!https://succes-grup.ro/

View all posts by Succes Grup →